Mars

Idag är det 1 mars. För 7 år sedan var jag väldigt nervös till en början, sen vart det bara värre. Tills han sa "grattis, du är godkänd". Jag tog alltså mitt körkort för 7 år sedan, SJU år.. Shit, det var ju as länge sen. Tiden går grymt fort!

Igår blev det äntligen lite tid med Hanna, vi åt tacos, drack öl och kollade på fotbollen. Hon är den som förstår mig bäst, så jag saknar våran tid!

Stannade till på jobbet påvägen hem, blev kvar till stängning, hjälpte till och sen åkte vi till donken, satt där i nästan 2 h tror jag. Sen vart det sängen! Somnade med kramper i magen, och vaknade med dem.. :/ Så blev ingen bra sömn där.

Tänkte bara vara hemma idag, men gick och fikade en sväng!
Sen kom det hjärnspöken, så var emo hela dagen/kvällen. Orkade inte träffa folk, så skippade fotbollsträningen :( Sprang dock 2,5 km själv ist, skulle nog behövt det dubbla, men rensades lite i skallen iaf!

Nu blev det ett mysko inlägg! Men man orkar inte hålla skenet uppe jämt och låtsas som om man är världens gladaste och mår som en prinsessa liksom. Finns väl ingen människa till det. Och nu valde jag att dela med mig lite. Kanske gör att jag kan sova lite i natt.. Visar sig. Hoppas på en bättre dag imorn! Kvällen kommer bli grym iaf, finns INGEN eller INGET som kan förstöra den.

God natt


Kommentarer
Postat av: hanna

åh jag saknar våran tid grymt mycket!

Du o jag är den bästa duon <3

2012-03-14 @ 11:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0