Lill Lördag

Har precis landat i soffan efter dagens arbetspass, väääldigt skönt ;)
Lite för skönt eftersom jobbarkompisarna vill till Västerås vid 22:30-23 och festa en stund! Men jag känner mig gammal, om jag följer med, kommer jag hem sent och får inte sova spec mkt, hur kommer jag då orka med morgondagen på jobbet?!

Var ju inga problem förut, men nu är det ett nytt jobb, nytt tankesätt, MYCKET siffror, så hjärnan går ju på högvarv om
dagarna! Inte så smart att vara trött då. Men å andra sidan så lever man ju bara en gång! Hmm..

Är i varje fall ledig i helgen :) Ska bli skönt! Och på fredag är min syster beräknad att föda, spännande. Min lillasyster ska bli mamma, hon kommer att vara mamma inom 2 veckor, helt sjukt. Och jag kommer att bli moster <3


Kommentarer
Postat av: Lina Bodin

Ja det är helt sjukt faktiskt, kan knappt tro det själv! Men nu är det verkligen inte lång tid kvar! <3

2012-03-22 @ 15:37:34
URL: http://linabodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0