Fredag

Började dagen med en ridtur, vi bytte hästar. Till en början gick det bra, tills hästarna började skena med oss! Ren tur tror jag att jag höll mig kvar. I full sken, med endast 1 stigbygel på en åker, och en tvär sväng ut på asfalten, sen fick jag stopp på henne.

Sen tänkte jag, Hanna och Linnea ha en trevlig kväll på K14, med mat och mys efter att vi har "rivit" ner kakel o grejjat hela dagen. Vi fick in maten, men fobdyn funkade inte riktigt som den skulle. Men personalen fattade inte riktigt det, väldigt otrevliga bemötna vart vi osv. Så efter det tyckte vi nästan att våran kväll var förstörd.

Men vi gick vidare till all in, skulle bara vara där en stund. Vart öl efter öl, och till slut hamnade vi på hörnan som stänger 02. Men vi hade det riktigt kul :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0