Ännu en fredag

Veckorna bara rusar förbi, men det känns ändå som om man står kvar
på samma ställe, samma dag, samma allt!!
Fast igår när jag o grannen var ute och gick, frågade jag som vanligt vilken dag det var.
Det var ju då torsdag och imorn (idag) fredag. "Oj, det är redan fredag imorn",
Sa precis samma mening förra veckan, haha! Så någonstans kommer vi ju.
Måste bara ha en sak bekräftat, sen kan vi lufta våra huvuden, båda två´s börjar
blir lite överfullt.. Måste få komma på andra och bättre tankar, skratta det gör vi redan,
men som sagt, huvudet behöver en rensning!

Idag, jobbat och snart blir det middag hos pappi. Var jätte länge sen,
a innan jag flyttade hemifrån. Sen har vi ju beställt sallad och käkat lunch
ute, men var länge sen det blev hemlagat. (tvärs över gatan, så patetiskt)
Både mamma o pappa bor 2 min ifrån mig, haha!

Imorn är det jobb, yeah.. Min sysselsättning på helgerna nuförtiden!


Kommentarer
Postat av: Rebecca @ Work

Ja,listor gör att man verkligen har koll o kan göra saker mer effektivt.

2010-10-20 @ 13:59:10
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0