Laaam

På att uppdatara, i know. Men jag tror att jag har tappat
stinget eller nått. Har inget att dela med mig av för tillfället
känns det som. Dagarna rullar på, det jobbas och umgås.

I tisdags så hade iofs jag o Jenny en bakdag :) Blev ett par
olika sorters cupcakes, sen fick vi karlarna på fikabesök.

Efter det hämtade vi upp Sofie, och drog till Ikea, jag körde
i en djungelbil hem kan jag ju informera om, haha!
En väldigt lyckad dag :)

Snart är det dags för jobb, och efter det ska jag väl hem
till Empan en sväng skulle jag gissa på.

Syrran drar ju till Tyskland den busen!

..I helgen är det fest har jag hört

Kommentarer
Postat av: Emelie Möhlenberg

fan va awesome! Jo men jag har också hört att det är fest faktiskt! ;D

2010-05-28 @ 06:52:41
URL: http://emeliemohlenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0