Invigning & sool

Gårdagen spenderades med Jenny i Uppsala :)
Var riktigt härligt väder, lite kallt dock. Men soool :)
Tur att jag inte tog min skinnjacka, jag huttrade
i dunjackan, så bra val av mig där!
Dock invigde jag mina converse skor, äntligen :)
Kan inget annat än att säga, underbara!

Vi slog ihjäl ett par timmar där, lite shopping, lite mat osv.
Sen åkte vi ut till Ryssbo och hämtade en film, så nu har jag
fått sett Luftslottet som sprängdes, bra film där!

Kvällen spenderades hos Fia med monopol, wipeout,
ballar av stål och pizza. Helt ok söndag faktiskt :)
Eftersom att vi nördade monopol, så fick vi lov att kolla
på gossip på datan sen..








xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0