Tomt

Ojoj, lång dag!
Till återbruket, jobbade, hämtade upp syrran, till återbruket,
hem och landa en stund, sen iväg igen. Fram & tillbaka, uppochner!
Ett stopp på donken också däremellan..
Nu har dom flyttat, hmpf. Känns ju.... Tomt!
Jag & Empan har varit riktigt duktiga och hjälpt dem, vikt, lagt in allt,
bäddat, fixat & donat. Och dom blev glada när dom såg resultatet :)
Grabbarna har också varit duktiga, dom har ju burit upp skiten.

Nu hoppas jag bara på ett förbannat svar, så jag också kan flytta.
Har jag turen på min sida (vilket jag ALDRIG har, så kan jag få flytta 1/7)
Håll tummarna gott folk. Vet precis hur jag ska ha det och vad för saker.
Måste bara klämma fram lite cash, det som behövs som kostar en slant
är en soffa, tv & tv-bord.

Jaja, som sagt, håll tummarna, för både det ena och det andra.
Imorn ska jag o syrran till en annan ort, så håll tummarna för
att det går bra osv. Är lite nervös faktiskt, vet dock inte för vad..




57 dagar kvar, Jossan :)

-
Sleepless night


Kommentarer
Postat av: josefine

57 dagar är ingenting.. det rullar på bra nu. lycka till idag. kram!

2010-06-17 @ 06:15:30
URL: http://morotenochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0