Ändrade planer

Blev inget vin igår!
Det blev grogg & kareoke istället ;)
Kvällen avslutades på Joar med Josefine :)

Trodde man skulle få vara ledig idag, men icke :/
Aldrig har man varit där heller, får se om jag hittar in..
Värt att rycka in i 2 timmar liksom, finns väl kanske andra
som vill ha ett helt pass, eller?

Kvällen kommer att spenderas med tjejerna hos Anna,
som vi ska fira för hon har fyllt år :) Mys!


Konversation på torget inatt:
Jag&Jossan: Snart åker vi till Marmaris/Turkiet i 2 veckor :)
Jens: Vi ska också dit, fast till Aya Napa
Jag: Men Jens, det ligger ju i Cypern
Jens: Ja, det vet jag väl..


Haha, och jag som tycker att jag är kass på geografi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0