Trettondagsafton

..Var för ett tag sen, i tisdags!
Och tanken var ju en lugn kväll... Eller?
Det skets sig ju kanske hårt, haha!
Mallan kom hit, vi gjorde oss i ordning och åkte
sedan till Hanna där vi blev bjudna på mat :)
Började kvällen där med mat, alkohol & spel.

Sen ramlade det in lite mer folk, sen begav vi oss
ner på joar. Där jag blev bjuden på champange av P
för att jag hade fyllt år :) Kvällen kunde ju inte ha blivit
bättre. Var riktigt skojj, som alltid!

Som sagt, det skulle bli en lugn kväll, men den lugna
kvällen blev utbytt mot en riktigt festlig kväll/natt/morgon,
var hemma 6:30, haha. Det var min lugna trettondagsafton!

Men spela roll, vi hade galet kul, det som räknas :)
Känns som om det enda jag skriver om nuförtiden är
alkohol, vänner, fest & joar, med det är ju det mitt liv består
av för tillfället. Okej, umgås & jobb också då!



Tack för en toppen kväll Mallan, Jenny, Hanna, Anna & Lina!

Kommentarer
Postat av: Mallan

Tack själv sötnos :)

2010-01-08 @ 15:05:57
Postat av: redOne

Du skriver så underhållande, jag gillar verkligen ditt sätt att skriva :) keep it up

2010-01-08 @ 18:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0