Tanke

Igårkväll blev det först shopping med P, sen
blev jag avsläppt hos Fia, för ännu en kväll i
Monopolets tecken, haha!
Väääärldeens längsta runda ever, började spela
19:30 typ, 00:30 fanns det äntligen en vinnare, som
blev Minime, så tjejerna vann kan man säga, för hon spelade
för tjejerna, höhö! Boys game, pfft..

Idag är det fredag, och det betyder att imorn är det
LÖRDAG, yes! Vad som skall ske idag är det ingen som vet.
Iallafall inte jag.. Eller jo, nu på dagen ska jag städa, its sucks!
Ikväll vill jag nog kolla på Let´s Dance, första fredagen på
hela 2010 som jag är ledig på typ, än så länge vill säga.
Så vill någon kika på samma som jag, give me a call, haha..

Undra om man ska slinga håret idag?!
Lär ju inte få någon hjälp, så det blir nog inget av med det nej..

Nähe, om man skulle dra en sväng med dammsugaren då
till att börja med..



Åh, ge mig Augusti så jag kan få ligga på samma solstol i Marmaris igen!



Äta på typ världens godaste resturang (kycklingen är kanon)




Dricka en fiskbulle, dvs. en hel skål med Vodka&RedBull

... Jag vill vara där NU!

xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0