Hjärta

Igår var en riktigt bra dag :)
En sak som var mindre bra dock, eller nej, två. Men
ni får bara veta en ;) Det var att lägenheten var inge bra :(
Eller jo, den var hur fin som hellst, men planlösningen var
heelt fel.. Tanken där man skulle "bo", var som en skokartongs
strl, och köket enormt. Då har jag hellre ett minikök och större rum.
Hade den sett annorlunda ut, hade jag tagit den direkt, fan!!!

Sen blev det då lunch, inehållande mycket prat & skvaller, stakars
Linus ;) Han måste tycka att vi är störda, haha!
Sen drog vi ner o bowla, Jenny får fan stilpoäng för att skicka klotet
bakåt istället för framåt ;) Grymt skoj!
Sen en sväng på stan för att sedan landa hos S&L, där det bjöds på
mat (huh, igen) och även Karin & Emma med sin fina mage joina :)
Sedan körde jag & Jenny Rock Band med Linus, jag börjar fan att ta mig
på att lira gitarr alltså. Så när dom kommer hem på "hel tid" sen, kan dom
ju räkna med game kvällar, då även trummorna åker fram, yeah!

Idag ska jag spendera mycket tid med min Mallan :)
Har ju inte umgåtts på evigheter :( Från varje dag, till
ett uppehåll på en vecka, inte okej!!
Men nu ska det bli ändring på det :)

xxx

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jadu, en liten kille kanske ? =)



Ja, ibland måste man köpa sig lite troller, är ju hål i alla mina. haha

2010-02-10 @ 11:44:36
URL: http://morotenochjag.blogg.se/
Postat av: Anonym

så jäkla fin du är!

2010-02-10 @ 16:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0