Fredag, och jag är kär

Haha, jag hoppas att få den reaktionen när mina
kläder som jag har beställt kommer :)
Det värsta med att internetshoppa är: man vet aldrig om
plagget kommer passa, det kan vara & se helt annorlunda ut
emot vad det gjorde på bilden, kanske är but ugly(?), osv.
Så jag föredrar nog att shoppa i affär, men när man bor i en
håla och det är värdelöst väder man inte vill gå ut i, ja, då
får man nöja sig med internet helt enkelt. Om man inte vill
gå i samma trasor om och om igen då? :)

Igår kväll/natt blev det Monopoly City spelande :)
Första omgången tappade jag tålamodet helt och blev
skit sur, för att jag blev av med bästa gatan!
Sen när vi gick in på omgång 2, så gick det bättre :)
Men fan vad jobbigt det är att vara en så "dålig förlorare" (fast
jag förlorade inte) som jag. Blir lack ganska lätt i spel, haha!
Vi spelade väl ifrån kl:20 till kl:01:30, tiden bara rinner i väg.

Undra vad kvällen har att erbjuda....
Imorn är det jobb 13-21 iaf, sen party party :)
Missar dock Mello, men får börja kika på det nästa lördag!

xxx

Kommentarer
Postat av: Josefine

mina kläder från gina va både snygga och passa utmärkt :)

2010-02-05 @ 14:11:21
URL: http://morotenochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0