Försvinn ur min åsyn

Alltså, det är februari.. Men vad är det för väder vi har?
Inte fan är det förebyggande inför våren iallafall..
Den här skiten hade passat bra i december, när den ska komma!!!
Blir trött på snön, kylan och rikspuckona som inte kan/vet hur man
plogar en förbannad gata. Hur svårt kan det va?!

Har iallafall fått lite gjort idag, pluggat, en uppgift kvar, sen
är det ny kurs som gäller :D Bradär!
Sen har jag tackat ja till en lägenhet, ojoj, det ni :)
Får väl se hur det blir med den bara, hoppas på det bästa och
ta det som de kommer!

Sen eftersom att jag är så förbannad på vädret så shoppade jag lite
online :) Då blir man lite gladare, men det sprack ganska fort, för
när jag höjde blicken, möts jag av SNÖÖÖÖÖÖ som bara sprutar ner
ifrån skyn.. Gah! Är det normalt att sitta med långkalsonger OCH byxor
på sig, inomhus? Och duntofflor + strumpor.. Fast ändå frysa! (jag är inte sjuk)

Usch.. Jossan & Mallan, jag vill åka till Marmaris, NUUU!!

xxx



Btw, hade världens bästa helg, och det har jag mina vänner
att tacka för ♥ Är nu även ett par converse skor rikare :)


Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag vill också åka NU NU NU!!!!!

2010-02-03 @ 15:40:25
URL: http://morotenochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0