Födelsedagsbarn

Blev en "after work" igår hos grannen, mycket trevligt!
Drack vin ett bra tag, var hemma klockan 2 på natten..

Och idag fyllde grannen år, så har varit på kalas :)
Väldans trevligt.
Hann med lite ärenden mellan skyfallen och kalaset,
så nu är det mesta fixat inför avresan på fredag (tror jag?)

Nu bara rusar dagarna förbi, satt och tittade på resväskan idag
och funderade på om jag kanske skulle börja packa, sagt och gjort,
slängde ner lite i den. Men det känns så overkligt nu när vi är så nära,
skjuter upp allt osv. man var ju mer spänd för 205 dagar sen, typ. Haha!
Vi är lite konstiga, i know..

Hoppas att man inte blir sjuk nu bara, har börjat hosta och tror att
febern var på G imorse. Inte bra!! Men jag åker oavsett, men vore ju
bra att vara helt frisk...

Snart dags att inta sängläge, tvättstugan står till min förfogan imornbitti!

God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0