Bra kväll(ar)

Dagen började med plugg!
Sen kom Mallan hit, vi åkte o handlade lite, sen blev det Idol
för hela slanten. Sen kikade Hannah förbi också :)
Sen när dom gett sig av, mötte jag två fulla kastruller, haha..
- Tack för underhållningen, tänker tillbaka och skrattar för mig själv ;)
Dom där kan underhålla säger jag bara! "Gubb rock", "Vart har du köpte din
dildo? - Va, jag har ingen! - Har du inte? Trodde alla tjejer hade det", haha, m.m! Jisses..
Efter det blev det bara bättre :)

Idag blir det väl lugnt ett tag till, sen är det dax att piffa till sig,
för det är galej som vankas hos Jenny ikväll :) Med utgång?

Ja, det blir nog bra det där!




- armbåge på det (våran nya "hälsning")



Bilder ifrån Marmaris, lånade av Karoline



Vi 4a på bästa resturangen i Marmaris, - See you :)
Bakom/breve mig o Karro är det en Turk & en Ryss som tydligen
också ville vara med på vårat kort ;)


Kommentarer
Postat av: Josefine

men vad pinsamt, dom kollar verkligen in i kameran också! haha :)

2009-09-19 @ 16:43:28
URL: http://morotenochjag.blogg.se/
Postat av: Paulina

Härliga bilder gumman! Jadu de blev lugnt för mig del eftersom ja jobbar 8:15 - 21!5 idag ( söndag ) Hade du kul på kräftskivan igår då? :) <3

2009-09-20 @ 11:18:17
URL: http://paulinaaeklenius.blogg.se/
Postat av: Paulina

Var du på joar också? Eller var det bara hemmafest? :) <3

2009-09-20 @ 17:50:40
URL: http://paulinaaeklenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0