Sjuk - svininfluensan - flunsan??

Jag har dock bara feber, så ingen gris sjuka här inte!

Ja, jag jobbade i onsdags, himla rörigt, men gick bra,
Sen kom Mallan o joinade mig, frös som en tok redan då.
Lite senare kom Jossan också, vi skulle kika på idol o ha det
trevligt. Jag tar tempen: 38.7, whaaaaat? Det var ju inte länge
sen jag hade feber :( Så har legat nerbäddad i sängen sen
i onsdags kväll. Skit kul, nu när det är Oktober fest o allt i stan..
Men som sagt, jag blir ALLTID sjuk när det är den.. Har lyckats gått
på den EN jävla gång, förra året..

Så kommer vara hemma ikväll, skit kul..
Hoppas man är frisk imorn iaf, för då är det först middag med
hela släkten på mammas sida på sarajevo för mormor har fyllt 80 bast.
Sen är (hoppas) det förfest hos Emilie, som jag VILL gå på, sen Okt fest,
hoppas denna skit har lämnat min kropp helt tills imorn!

Hoppas ni andra mår toppen och får en trevlig (fest) helg :)
Man kanske skulle försöka äta nått? Men vad, allt smakar
ju typ samma :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0