Ett gott skratt

...förlänger livet! Då måste jag leva bra länge,
så mycket som jag har skrattat idag. Mötte ju upp
Fisan, vi knalla till Bullen för lite snack o käk, då sitter
Sandra & Emma där, så vi blev 4 st istället. Vilket var
väldigt trevligt :) Pratade om precis allt och inget, och
skrattade så jag hade ont i käkarna :) That´s life!
Nu ska jag snart upp till Sandra och kika på Grey´s med
tjejerna. Så antar att skrattet kommer fortsätta där :)

Ha en bra kväll, för det kommer jag att ha :)


update:
Haft en toppenkväll med tjejerna! Ojoj, hade det varit
en kille med, så hade han flytt fältet ganska fort.
Vi är nämligen väldigt bra på att prata mycket, högt,
om allt mellan himmel och jord, tex: anal - vitlöksrap/prutt -
förlossning - you name it. Och sen ett gapskratt på det också.
Kan resumeras i en "hönsgård", men jag gillar´t. Inte direkt så
att man tänker på något annat, tråkigheter eller så :)

Tack för att ni förgyller mitt liv, tokfior ♥

- "Det skulle kännas bättre om vi inte pratade om slakt framför djuren"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0