Tuttmani

Jag och Josefin har kommit på en bra sak,
får väl se om saken sätts i akt, skulle ju vara bra
och gynna oss båda, oh ja!

Annars har jag inte gjort många knop idag,
har känts som om jag har varit bakfull (?)
på en tisdag, hm.. Vilket inte stämmer!
Skum känsla det där, usch..

Mitt kära csn har kommit nu iaf, Tack M för "hjälpen".
En annan kanske ska börja läsa igenom papprena också.

Köpte mina efterlängtade Jordgubbar idag också,
ojoj, smakade fint det : ) Man kanske skulle ta och fixa
sig ett eget jordgubbsland utanför? Blir nog billigare i
längden.. Men jobbigt, skönt att kunna köpa en färdig liter..

Hoppas eran dag har varit bra.

...Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0