Sviken & Besviken

På detta väder..
Jag som trodde att våren verkligen var på ingång,
men tji fick jag.. Igen!
När man gick upp imorse så var det ett par cm snö, och
en mindre "snöstorm".. Det är ju fan snart April, då ska det vara
SOL, tussilago i dikena, videkissar som knoppar, gräset börjar
smyga sig fram och bli grönt, tygskorna kommer fram, humöret blir
bättre och man mår bra.. Men nejnej, fortsätt snöa och gör alla förbannade ist!

Om cirkus 2 timmar så ska jag skjutsa min mormor & morfar,
pensionärerna ska på en resa, som vanligt : ) Dom har det bra dom!

Har en ledig dag idag, så ska snart hänga upp tvätten som jag körde
igång för ett tag sen. Och hoppas på att M slutar tidigt idag, så vi kan ha
lite gemensam tid!



Midsommar & Gröna Lund



Just a regular saturday & Hamnfesten

Minnen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0