Plastikoperation?

Still sick and still plugging!

Fast tror man har blivit av med febern nu, ett framsteg iallafall.
Men snorar fortfarande.. Menmen, ingen som har dött av lite
snor, eller??
Fick mig ett väldans trevligt sällskap under dagen, nämligen
min vapendragare : ) Satt och pratade om helgens pinsamheter, haha!
Dock inget pinsamt för oss, men för en viss person. Skrattretande!
Ojoj.. Kul hade vi åt det iallafall. Sen fick vi avreagera oss lite om varderas
liv, så skönt att prata ut med en vettig människa som står på samma våglängd
som en själv. Vi förstår varandra väldigt bra, tog nästan orden ur munnen på varann!
Är så glad att "han / hon / den / det" finns i mitt liv ; )

Så då släppte en eller två stenar ifrån mina axlar.
Nästa vecka är det vi som kommer sitta som två pluggisar på
biblioteket, haha. Man kanske ska införskaffa sig ett par nördbrillor
också, så man ser riktigt smart ut. Dock utan styrka i då, annars blir man
nog trött i knoppen och ögonen! Ett par nördbrillor utan glas kanske vore något?

Nähe, dax att återgå till pluggeriet då..
Det var min tisdag det. Hoppas eran dag har varit bra : )

... Ciao

Kommentarer
Postat av: Stoffe

Det måste varit det :P

Eller så har du och Lina pratat ihop er, för att hon ska ha rätt :P

2009-03-31 @ 23:42:38
URL: http://cfl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0