Något riktigt spännande

Listan

SENASTE
1. Kompisen du träffade: Malin & Josefine
2. Personen du pratade I telefon med: Mamma
3. Du fick SMS av: Michael
4. Du kramade: E

IDAG
5. Kläder: Mjukisbrallor & Adidaströja, men inte länge till
6. Bättre än igår: Hoppas det

IMORGON
7. Är det: Lördag
8. Planer: Kika på mello eller festa
9. Något tråkigt som händer imorgon: Inte vad jag vet

FAVORIT
10. Nummer: 3
11. Färg: Svart, grått, vitt, marinblått m.m
12. Årstid: Sommar
13. Saknar du någon?: Ja
14. Humör för tillfället?: Nyvaken

FRÅGOR OCH SVAR
15. Det första du gjorde I morse?: Satt mig vid datan
16. Vad åt du sist?: En kiwi
17. Vad irriterar du dig på?: Folk som inte lyssnar, och dryga människor
18. Tror du på distansförållanden?: Njaae
19. Vem tänker du på just nu?: Ingen faktiskt
20. Tror du att personen tänker på dig med?: ?
21. Vart reste du sist?: I sverige Västerås, haha. Utomlands, Teneriffa
22. Vad gjorde du igår kväll?: Umgick med Malin & Josefine, sen spelade kort med minime
23. Liknar du din mamma eller pappa?: Förut var det pappa, sen mamma nu blandning tror jag. Alla säger olika!
24. Ler du ofta?: Ja, det tror jag
25. Välj en, kärlek, skönhet kreativitet?: Kärleken
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: Ibland
27. I vems säng sov du i igår natt?: Min egna
28. Vilken färg har din tröja?: Vit
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: Har hänt
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: Yes
31. Gråter du när du skadar dig?: Nej, blir mer arg
32. Är du en glad person?: Ja, det tror jag nog
33. Vad gör dig glad?: Nära & kära, Pengar, Ha skojj
34. Önskar du att du var lyckligare?: En del, ja
35. Är lycka överskattat?: Njae, beror nog på
36. Kan musik göra dig glad?: Alltid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0