Dumpa honom?

Är så många nya filmer som kommer ut på bio nu.
Finns många som jag vill se.. Men man tar sig ju aldrig "tiden"!
Trevligt att gå på bio, fast nästan skönare ibland att vänta till de kommer
ut på dvd, kan man kolla när man vill och hur man vill, typ!

Idag så drog jag, Mallan och Josefine till Västerås,
blev lite shopping för alla 3 : )
Var en riktigt rolig, trevlig och rogivande dag, förutom att man får så
ont i ryggen sen när man kommer hem. Hm! Helt slut..
Hittade iallafall : en kjol, kofta, sjal, tröja och lite annat välbehövande saker ; )

Blev ett stopp på systemet innan hemfärd också,
alltid bra att ha hemma. (läs och LÄR minime) Framförhållning,
tänk ett steg längre menas det med!

Nu väntar jag och minime på att Big Brother 2003 ® ska börja!



Nu väntar vi bara in fredagen och dess bravader!
"Jossan ska bjuda mig på en öl, och som tack ska jag dansa med henne, haha!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0