Tummen upp, det går bra nu

I måndags vart våran Turkiet resa bokad och betald.
Så Turkey, here we come 21/8 : ) Ska bli SÅ kul!
Och idag kom min nya telefon också (Y)
Så nu är jag sysselsatt hela kvällen..

Tack min älskade Mamma ♥ som hämtade ut telefonen
till mig OCH köpte jordgubbar till sin sjukling till dotter som inte
har kunnat gått utanför dörren idag : ( Tack!

Så nu är det bara att räkna ner dagarna, sen drar vi
till solen, badet, värmen, partyt & drinkarna..
Och förståss till syskonen Andersson : )



Undra om man ska unna sig lite Ben&Jerry också? Skulle ju vara gott :p





C I A O

Kommentarer
Postat av: sofia & jossan

åh nice, vad kostade resan ? :)

2009-07-19 @ 12:58:47
URL: http://vonslyners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0