Helgen som har varit

Vart tog det varma, vackra vädret vägen?
- Ingen som vet : (
MEN idag kikar solen fram lite faktiskt, dock inget badväder!

Torsdag: Power Meet

Fredag: Födelsedags fest hos Waggan, hon hade massa
roliga lekar, som man dog av skratt av. Sen öppnade sig himlen,
tyvärr, så alla stod och tröck under ett träd.
"Jag har baaara druckit ett glas vin", haha. Internt skämt.
Sen valde jag & Stoffe att åka hem medans de andra drog på O´learys.
Vi bestämde oss för att kolla på en skräckis, efter fem min började det
åska och blixtra som fan, och vi började skrämma upp varann, letade
upp en ficklampa OM det skulle bli strömmavbrott, sen böt vi film ganska fort.

Lördag: Började dagen med pizza på Picasso, diskuterade kvällens
kommande planer, som sedan blev utbytta. Tanken var ju Power Meet,
men sen tyckte Mallan att jag skulle joina dem ikväll istället, sagt och gjort.
Hem och göra sig i ordning, sen skjutsade Linus mig dit. Vi drack, prata och
hade det trevligt, sen rätt som det var skulle vi till Peter, kvällen fortsatte där,
sen avslutades kvällen på Joar, och efter stängning en låååång väntan på
världens segaste taxi..

Var en toppen helg rakt igenom, förutom bristen på sol!
Hoppas ni hade det lika roligt som jag : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0