Trivs som fisken i vattnet, fandå

Jag som tycker att hon ska ha det skit tråkigt, att det är skit kallt
och bara massa muppar där nere, men icke : (
Fast nu ljuger jag lite, vill ju egentligen att hon ska ha det jätte bra, må
jätte bra och leva loppan till tusen.. Bara det att vi har aldrig varit ifrån varandra
så HÄR länge, känns jätte konstigt att nästan "blivit av med" sin bästa vän
som man är så van vid att ha omkring sig all day long. En del som saknas hos mig
 ♥

Nog om dysterheten..
Har umgåtts med Mallan & Josefine idag, dom lunchade på mat & småprat,
och jag var sällskap.. Ida och Bäret var där och gjorde oss sällskap också : )
Efter det åkte vi hem till J och drack kaffe och snacka skit, sen kom Bäris upp och joina.
Sen skulle dom på "gympa" som vi så fint kallar det, så jag knallade hemåt, för jag skulle ner
och simma ist : ) Vilken hurtbulle va, ojoj! Pluspoäng till mig..
Pratade med sis på msn också, lovely ♥

Imorgon är det freeeedag ; )

...Ciao

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja nu vettu..nu ska jag plugga destinationsutveckling-turism! dä är inte dåligt dä inte! jag kommer bli vd uppe i stöööten när jag har gått ut ;)

2009-01-15 @ 22:30:21
URL: http://egoelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

ååh, baby! ledsen att sägga men ajg trivs så bra. och vill att ni kommer i februari, miss you like hell! <3

2009-01-19 @ 19:28:12
URL: http://linabodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0