Toppen Lördag

Dagen började utan några förväntningar på kvällen.
Åkte och handlade lite rostbiff, potatissallad, ost & kex,
hem och gotta mig lite i det och ett glas vin : )
Men sen fick jag förfrågan av Hannah om jag ville följa med till Mike,
sjunga lite singstar (som vi förövrigt ägde på) och dricka vin.
Jag var inte sen till att tacka ja, och det är jag glad för. Vart en toppen kväll : )
Fast det kan ju inte bli annat när singstar OCH vin är inblandat ; )
Vid tolvtiden tog vi en taxi ner till Joar, och där hade vi också riktigt kul,
musiken var toppen, och människorna fulla och glada..
Blev en taxiresa hem också!

Idag har man varit hos morfar och ätit smörgåstårta och träffat "släkten",
riktigt gott med mormor´s smörgåstårta dagen efter ; )

Pratade nyss med Minime också, underbart ♥


...Hejsvej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0