Now she´s gone :(

Nu är min älskade minime nere på grancan, UTAN mig och allt..
Kommer att bli en tuff period det här.. Men jag hoppas att hon
kommer att trivas (dock inte för mycket) och kommer må bra där nere!
Nu måste jag göra allt för att sysselsätta mig känns det som, så jag inte
ska märka av tomrummet efter henne.. Den första veckan kommer nog vara
tuffast, är ju så van att ha henne kring mig, det är min bästa vän som jag spenderar
mest tid med på denna jord.. ♥

Men sysselsättningen börjar imorn, då ska jag bege mig
upp till urskogen, typ.. Närmare bestämt Jämtland, Mallan och hennes ideér.
Vi ska åka skoter och ha oss, så det ska bli skojj.. Kommer hem på söndag kväll igen.
Då får jag börja med något annat att sysselsätta mig med, huh..

Men då vet ni vart jag befinner mig dom närmsta dagarna, in the woods whit Mallan & Tompa!

...Ciao

Kommentarer
Postat av: Snövit

Gud va tråkigt.:/ hoppas du lyckas sysselsätta dig med någonting!



Kolla gärna in våran blogg där vi hissar och dissar allt ifrån kändis världen till de som står oss närmast i hjärtat!



2009-01-08 @ 18:47:20
URL: http://hissanddiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0