Lovely day, at first

Idag har det varit en helt vanlig dag, men vissa bra stunder
och mindre bra stunder! Börjar och avslutar med det "braiga"..

Började dagen med en prommis med challe, sen var det storhandling
på maxi som stod på "schemat", tog sin lilla tid..
Sen ramlade ett sms in "Hej. Tänkte åka på lunch om en kvart, vill du följa med"? : )
Självkart, så kastade nästan in varorna i kyl & frys.. Riktigt trevligt!
Det var den trevliga delen av dagen..

Sen vid kl:15.10 var det  besök hos tandläkaren, och FYFAAAAN säger jag bara!!
Hoppas att ni som har tandställning ALDRIG behöver genomlida det jag fick
göra idag, gångjärn : ( Usch! Men ska ringa dom imornbitti och be dom ta ut skiten,
kan ju inte leva så här, ser upp som en sur mupp mdc underbett som inte kan stänga munnen, äta
är ju bara att tokglömma, man kan liksom inte bita ihop, är minst en cm mellan över -och underkäke, kul!

Då har jag hellre ett överbett, som jag aldrig lidit av, än att se ut och ha så här!

Sen åkte jag hem till M och bara öste ur mig massa skit, och tittade på film.

Fick även sms av mitt hjärta idag, hon vill nämligen att jag ska flytta ner till henne på GC ♥

Tack M för att du finns i mitt liv, du lyssnar, förstår och förgyller mina dagar

... God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0