Happy Face

Dagen började med ett samtal till tandläkaren kl:08, fick en tid imorn : )
Då ska jag be dom ta ut det dom har plågat mig med sen igår, hemskt..
Går inte därifrån förens det är borta, gone, veck!

Sen blev det bullbak, riktigt händigt av mig... Synd bara att det tar
sån tid, jäsning hit och jäsning dit! Men det luktar gott sen..

Runt halv ett kom M och fikade, bullarna fick godkänt ; )
Sen åkte vi och lunchade..

Skulle ev. ha blivit lite skridskoåkning på em. men solen försvann ju.
Sen vid halv fyra fick den för sig att titta fram igen, blev dock försent..
Så tog med mig en bullpåse ut till "landet" och fikade ist, väldigt trevligt! : )

Nu på kvällskvisten har jag och M varit uppe hos Josefine och
spelar Guitar Hero & pratat lite skit : )  (GH är faktiskt skojj när man ger det en chans,
har gett upp annars, brukar inte ha tålamodet, men ikväll höll jag det dåliga tålamodet
inom mig, så då funkade det ju hyffsat)

Hoppas ni haft en lika bra dag, dock utan smärta i munnen!

... God Natt ♥

Kommentarer
Postat av: EgoElin

Guitar Hero är skiiiitkul ju! Man känner sej som värsta rockstarn ;)

2009-01-26 @ 11:15:53
URL: http://egoelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0