Levnadstecken

Äntligen hörde hon av sig igår kväll, så jag vet att minime lever iaf!
Och som jag sa, sov max 2h inatt, verkligen toppen!
Gick upp vid halv åtta, ut med hunden, sen bakade jag vaniljbullar, vart riktigt gooda :p
Sen pysslade jag med lite "hemma sysslor", så har fått en del gjort idag iaf.

Senare på e.m kom M förbi, och då åkte vi hem dit..
Och vi var rastlösa, var sugna på att bowla, men ingen annan som
var på G. Roligare med fler en 2 st, alla vet ju vem som vinner då ; )
Så vi lagade oss lite mat istället, haha, bradär, bowla eller matlagning? hmm..
Jaa, vi kan vara lite småknäppa, menmen, vi har kul iallafall..
Det blev lite "text pluggning" också, haha ; )

Fick veta idag att Backyard Babies spelar den 11 mars igen i västerås,
I´ll be there!

Sängen nästa, hoppas på mer sömn inatt!



"Dagarna kommer och dagarna går, jag älskar bara dig
jag hoppas du förstår.
Det finns en dröm, du och jag lever i den"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0