Drop my voice

Fredagen blev en lugn kväll, jobbade till 21,
sen slog jag in lite julklappar och lyssnade på musik,
och efter det vart det inte så mycket mer den kvällen..

Lördagen, vaknade tidigt, så åkte till systemet vid 10,
så hade man det avklarat.. Sen var det bara att börja tagga
till :) Duschade och gjorde mig i ordning, sen kom Mallan
och hämtade upp mig vid 17, drog en repa i driven, sen hem
till Hannah där festen sattes igång vid 18 tiden.
Grogg, singstar, chips, musik, underbara människor, med
den kombinationen kan det inte bli annat än en bra kväll.
Och det blev de, vid 00.30 kom Micke o Mike och körde ner
oss till Joar, som var skojj, bkev förvånad över folkmängden.
Var ju nästan ett fullsatt Joar, det gillas!

Var pigg igår också, jag, Lina o Rolf gick ner på stan och
käka pizza.. Sen blev det Monopolspelande hos Foppa!

Slut resultat: Bra skit (förutom att jag tappade min röst någonstans på joar!?)

Snart är det dax att dra på sig jobbkläderna för att spendera
e.m & kvällen på jöbbet! Hes som sjutton, men vad gör de? ;)

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0