Rave fest, typ, på en söndag?

Inte riktigt, men det var ju några "rave låtar".
Joar hade nämligen personalfest igår, söndag.
Och jag, minime, Josefin, Fia och Stoffe var bjudna..

Först låg vi i här sängen och tittade på gossip girl och nästan
halvsov. (som vanligt på en söndag liksom).
När det var slut, var det bara att börja göra sig i ordning,
för fest. Kändes skit konstig, då brukar man i vanliga fall börja
tänka på refrengen liksom..

Började lite smått hos Jossan, dom drack, jag drack energidryck :p
Jag körde, så vi slapp gå. Åkte ner till Joar vid halv tolv-tolv.
Var lite segt i början, men sen, jisses vilket holabandola det blev.

Riktigt skojj, var hemma vid 3 inatt, klockan ringde 9 imorse,
för jag o Mall skulle ju plugga på bibblan. Lagom mör man var då.
Men det gick de också, ska kännas att man lever.
Så det blev en TREdagars i helgen, blir ju samma visa nästa helg.
Efter det lär väl en annan gå i pension. ...Eller nått?!

Nu blir det käk.. Lär ju somna som ett ovaggat barn ikväll!

...Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0