Full moon

Jag kommer nog inte kunna sova inatt, fullmåne ute : (

Åh, det har varit så underbart väder, både igår och idag : )
Igår var jag och M duktiga, vi satt på bibblan kl:10 och pluggade,
sen vid kl:13 kunde vi inte vara inomhus längre, blev lunch
på vita elefanten, sen satt vi på torget  i solen och bara njööt.

Sen på kvällen åkte jag och Hannah upp till M,
käkade jordgubbar, kiwi, mandarin & glass, riktigt
smaskigt =P

Idag skippade vi bibblan, och satt här och pluggade
ist. När man tittar på uppgifterna ser dem inte så stora ut.
Men sen när man ska göra dem, är dom hur stora som hellst,
är inte ens klar med den uppgiften jag började med idag,
handlar om läkemedel, så det är spännande iallafall : )

Sen bar det av till jobbet, slog död på några timmar där.
Kul att se att de på jobbet också blir gladare och piggare av vårvädret.
Sen åkte jag hem till M, fick lite käk där också, sweet!

Om jag ska titta igenom min uppgift igen, och kanske göra klart
den, så kan jag börja med en ny imorn. Det låter väl som en bra idé?

Hoppas ni mår bra och njuter lika mycket som jag av solen
och det underbara vårvädret : )

...I want you too make me smile
 

Kommentarer
Postat av: sofia

EMMA, kan du bara vara tyst är du gullig ;) HAHA! BODDJÄVEL!

2009-04-08 @ 16:19:59
URL: http://sofiawagerlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0