Bad boy, oh yes

När jag knallade upp en sväng till Josefin igår
så kom Fredrik, Emil, Henke o Reese upp, och vi
diskuterade hur dem skulle få plats i bilen ner till joars.

Det som gjorde kvällen, Emil´s kommentar:

Lina: Men Henke har väl bil?
Emil: Öh, vem fan är Henke?
Jag & Lina: Han du umgås med och är med er ikväll?!
Emil: Hmm, aah just det jaa. Aa, nä han parkerade den på stan.

Låter inte så kul, men jag & Lina har kul
åt det än idag.. Man måste se mimiken, blicken osv.
klockren! Weard guy, but funny..

Dax att återgå till tv:n, sen blir det sooova!
Plugg OCH jobb imorn..

...GodNatt

Kommentarer
Postat av: *Josefin

Haha ja han är lite seg på namn osv. Han fattar fortfarande inte vem viktor är. För när han frågar var min pojkvän är så säger jag: Nej viktor är väl i garaget eller ngt. Då säger han alltid lika förvånat: Vem FAN är viktor?! HAHAAHAHA

2009-04-20 @ 11:42:03
URL: http://josefinknutsson.blogg.se/
Postat av: Lina

Hhahaha han är ju så retard igentligen, men en rolig sådan, vem fan äör henke?! hahahahaha!

2009-04-21 @ 10:47:09
URL: http://linabodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0