Äventyrs tisdag

Är det tydligen idag, och det är ju spännande!
Får väl se vad grabbarna bjuder på för äventyr bara, man
kan ju inte allrid riktigt veta med dom..

Annars så var vi en sväng på stan idag, testade ett par
jätte fina/sköna jeans på JC, men jag blev lite tveksam där ett tag,
måste prova Paulinas jeans först, för hennes var en storlek mindre
än dom som fanns där. Och det var bara 3 par kvar, ett par som jag ev. kunde ha.
Men som sagt, måste prova och jämföra först :) Men jag hängde undan
dom iaf, så ingen snor dom ifrån mig.
Bara P kommer ihåg att ta hit jeansen ikväll, annars blir det körigt.

Nu ska vi nog med E när hon ska tatuera sig, spännande ;)

Ha en toppen tisdag i regnet, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0