Blogghjälp, nån?

Har suttit o tittat, försökt ändra, letat och herregud så
jag har hållit på. Men inget händer, jag hittar nog inte rätt.
Så nu frågar jag er (ni som kan):

* Hur ändrar man stil & storlek på texten? (den man skriver med i inläggen)
* Hur ändrar färg på "överskriften"?
* Hur ändrar man så att "överskriften" hamnar i mitten?
* Hur byter man färgerna där jag har "speak out", andra har "Kommentar"?
 
Får se, kanske kommer på något mer jag vill ha hjälp med,
hoppas att nån kan/vill hjälpa mig!

Annars har jag fikat med Mally & Hanny idag på Boulevard,
och jag fick lite presents av Hanny : ) Skit fina surf shorts var något av de!

Ikväll ska jag nog latcha med partypinglorna, dom som aldrig får nog!


Kommentarer
Postat av: Elin

www.designadinblogg.se där hänger jag å dä ä grymt! =)

2008-03-16 @ 09:55:47
URL: http://egoelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0