Vilken helg

I fredags var det först jobb som stod på schemat,
sen hamnade man hos Josefine på ett, två, tre glas vin med
trevligt sällskap och sällskapsspel, mycket trevligt.
Sen hamnade vi en stund på corner, sen gick vi vidare till O´learys, men det
var så mycket folk där, så vi styrde klackarna hemåt.
Tur att P jobbade, blev gratis taxi hem till dörren : )

Lördagen bestod först av ett besök på systemet, sen
åkte kareoken igång och vinflaskan korkades upp och vi var igång : )
Efter ett tag knallade vi till Josefin, fortsatte med vinet, sen blev det julrocken på
joar blå, självfallet.. Blev dock "tidig" hemgång för min del, vinet satte sina spår ; )
Men kvällen/natten slutade väldigt trevlig och mysig ändå, så det gjorde inte mig något : )

Idag: degsöndag, jag och Sis har varit och ätit keeebab och hon pizza i vanlig ordning på söndagar,
så nu är man ju människa igen! Nu blir det säng och film för våran del.

...God Natt


Karin´s svar på min fråga igår:
Jag: Är du ensam tjej ikväll?
Karin: Nej, Peter är med också..
Hahaa, ja inte vet jag vad hon menade med det ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0