Pokerface

Den låten är riktigt bra, och blir bara bättre och bättre!

Här är man uppe med tuppfan, klockan ringde 7.30,
bara stiga upp för ett besök hos tandläkaren, som gick glant, like always!
Köpte frallor på vägen hem som jag tänkte att jag och sis skulle äta
till frukost, men fanskapet vägrade att gå upp. Det är tacken de, lama unge ; )

Ska snart i väg och handla, sen är det en dejt med min älsklings fis ♥
Hon skulle shoppa lite inför hon lämnar stan och drar till Sälen där hon ska vidga sina vyer,
gosch, i´m going to miss her soo! Men hon kommer nog få den roligaste vintern av oss alla.
Dock så kommer jag ju komma upp och hälsa på henne i Mars, om inte en sväng tidigare : )

Nu ska jag kicka liv i systeryster, wich me luck!
Ha en toppen onsdag, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0