Jag drar, vi hörs!

Kvällen igår var.... Obeskrivlig : )
Den var HUR bra som hellst. Kul att så många ville komma!
Maten var jättegod och inget slår väl trevligt sällskap till.
Sen hemma hos mig rullade det in mer folk : )
Så vi var väl en 20 pers iaf, och jag hade det riktigt skojj.
Fick ett fotoalbum av Malin, Emmi, Lisa, Hanna & Mathilda ♥
Så att jag inte kommer att glömma dom, så söta.
Klart jag inte kommer att glömma er, tokstollar!

Sen nere på joar var det skiiit kul, träffade en massa folk
som jag ville träffa, kommer ju ändå inte se dom på ett
bra tag nu fram över. Men vissa har ju lovat att komma upp o hälsar på.

Så imorgon "flyr" jag staden, för högre bräddgrader.
Men kommer sakna alla här hemma, som 17on ♥

Men jag kommer väl hem nån sväng förhoppningsvis,
och ni kommer att komma till mig, eller? : )

TJIIING!

Kommentarer
Postat av: Elin

Dä ä ju fasen att ni ska dra heeeeem :S fint du har här i bloggen..jag har försökt fixa bild där uppe på min å sånt men jag fattar fan inte ett skit =/

2007-12-06 @ 15:00:09
URL: http://egoelin.blogg.se
Postat av: Elin

Haha ja, men i början äääär dä faktiskt liiiite lurigt å komma ihåg namn..men nu har jag full koll på er =) Å dä där mä å fixa bloggen får nog ta å vänta...dä ä lite överkurs för mej känner jag =) ä dä skönt å va hemma igen?

2007-12-07 @ 17:07:31
URL: http://egoelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0