Lugn onsdag

Hände en grej när jag och syrran åkte till Ica idag. Vi parkerade bilen, och en pojke/kille öppnar hennes dörr och ger henne en ros, sen kommer han runt till mig, tar mig i hand och börjar krama mig och ger även mig en ros. "Det här kommer att kosta pengar sa jag till Lina". Då lämnar han en lapp till henne där det stod:"Jag är 16 år och kommer ifrån Rumänien och jag får inget socialbidrag". Vi sa att vi inte hade några pengar och gav tillbaka rosorna! Det känns så konstigt när sånt händer, det är 2012 snart. Han var dock bra klädd och såg välvårdad ut för att inte ha några pengar!
Då börjar man ju tänka om dom bara luras. Dom äldre damerna kände nog för honom, jätte söt och artig kille.

Nog om det, han var borta när vi kom ut igen.. Har varit till Natta en sväng och hälsat på hennes nya bebishund, Mini. SÅ söt, fick plats i handflatan. Låg och sov innanför min jacka bra länge, slutade med att hon låg uppe i jackärmen.

Blev ett besök hos pappa sen också, deras band har beställt t-shirtar med deras logga på som vi ska ha på oss på rockfesten dom ska spela på. Heej supportergänget! Blir nog bra..

Dags att säga God Natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0