Veckan som gått

Har varit ledig i 3 underbara dagar. Var välbehövligt i feber och förkylningstider! Tisdagen spenderades med jenkan ute i ryssbo, det blev bakning, tv-spelning och grillpremiär :) så underbart gott!! Det är den godaste maten. Onsdagen blev det tre kronor tittande, för att sedan ta tåget till stockholm för att köra hem pappas bil eftersom att han har köpt en motorcykel som behövdes köras hem. Idag, torsdag så har jag jobbat och fick reda på en mycket trevlig och roolig sak :) berättar mer sen när det är helt spikat! Och nu då, har precis kikat på BB. Snart blir det lite tre kronor tittande innan man somnar. Måste bara hitta fram några kläder tills imorn, då det tydligen ska bli utgång, hm. Jobbar till 21, så det kommet bli lite stressig, därav att jag måste mecka ihop en outfit redan ikväll, gå på systemet innan jobbet imorn osv osv. Får väl se hur det går! Annars blir det en hemmakväll om det inte går som jag vill. Det var väl det jag hade och dela med mig nu! God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0