The day off

Min första lediga helg sen jag kom hem ifrån Turkan!
Trodde det skulle vara hur skönt som hellst, jag kan ju göra
vad jag vill. Men ändå är inte humöret på topp.
Kan ju bero på att jag känner mig lite hängig, hej förkylning.
Sällan sånt skit ska hälsa på när man är ledig. Får hoppas att vinet
får mig på bättre humör : )
Det bjuds på fest ikväll, fest och oktoberfest.
Man ändå inte taggad, kanske börjar bli gammal?? Eller så har jag mycket roligare
på "annan ort".. För här är det då inte speciellt kul.
Jossan, vi får ta oss till V snart ; )

Dags att kanske börja göra sig redo, börja med dusch,
nalarna är redan målade. Var väl typ 2-3 månader sen man
hade nagellack, haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0