Som vilken lördagskväll som hellst

Tänkte underhålla er med en lisa, haha.. Normal lördagskväll? Skulle ha knatat
iväg på en middag, men efter att ha jobbat hela dagen/kvällen och börjar 7
imorn igen, så oooorkar jag inte.. Kom hem och dog i soffan! Orkade slå på
tv o data, sen dog mina krafter! Blir ett besök i sängen inom kort.

Enjoy:


1. Vädret utanför mitt fönster: Mörkt & kallt
2. Lyssnar på just nu: Backyard Babies
3. I går gick jag och lade mig: 00:30
4. I dag vaknade jag: 8
5. Jag har på mig: Byxor & tröja
6. Senaste person som ringde mig: Mamma
7. Senaste person som jag ringde upp: Syrran
8. Senaste person som skickade sms till mig: Jens
9. Senaste person som skickade mms till mig: Mallan
10. Senaste vän jag addade på Facebook: ?
11. Som addade dig: Marta
12. Senaste person som mejlade mig: Hemligt
13. Senaste sajt som jag kollade på: blogg.se
14. Vad har du gjort idag: Jobbat
15. Bra eller dålig dag idag? Bra
16. Vad ska du göra imorgon? Jobba, sen middag hos pappa
17. Vad ska du göra ihelgen? Det är lördagskväll nu, har/ska jobba, nästa helg = awsome :D
18. Längtar du till något? OM jag gör, (5 dagar kvar)
19. Längtar du efter någon? Pass
20. Just nu? Äter chips och dricker cola, snart godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0