Tisdag

Blev väckt kl:6:10 av ett sms, yeah..
Somnade om och blev väckt igen av sms vid 8, då
var det bara att gå upp. Ett under att jag kunde somna
om efter det fösta :-/ Fan så människor är!! Blir tokig..

Vore ju kul om min förkylning vill ge med sig, istället
för att bidra med ont i halsen nu också!
Annars så är det bra och allt rullar på mellan gnällningarna.
Har ju iallafall världens bästa vänner, dom är guld.
Så glad att jag har dem vid min sida :)

Har pluggat idag, och pluggar fortfarande. Kände bara
att jag behövde ett blogg brejk..

Jag skulle behöva gå världens längsta promenad och rensa ut
mina alla 8736 tankar, men vägrar i det här vädret!!





xxx

Kommentarer
Postat av: Josefine

men idag är det fint så då kan du gå. hör av dig om du inte vill gå själv :)

2010-03-03 @ 07:24:13
URL: http://morotenochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0