A Love Story

Städaaaa, det är vad sis gör nu. Och jag kollar på!
Jag har redan gjort mitt, så det är skönt. Bara skurningen
kvar, men tar det imorn!!

Sen har vi pratat en hel del (läs:uppdaterat), och jag har skrattat så jag fick
ont i magen, sen fick jag tokont och inte kunde andas, hm..
Min kropp är bra skum ibland! Men nu är den fit for fight igen,
luften kom tillbaka, haha..

Ikväll skulle det ju ha varit lite mysigt med sällskap, en bra film
och onyttigheter. Men det är väl bara att glömma, det förstnämda iaf ;)
Äh, jag får väl ladda inför imorn istället.. Våga håret skall göras iallafall,
och det tar ju sin lilla tid med den här kaluffsen!

xxx



; Jag tänker tillbaks på hur det var, jag tänker tillbaks på du och jag, jag tänker
tillbaks på allt jag sa, jag tänker, jag tänker, jag tänker ;

Kommentarer
Postat av: Emelie Möhlenberg

Klart du gör!

Nej förfan, Fredagar är ej okej att dricka på.. ofta så blir man ju sugen på joar och fredagar är ingen hitt! bara massa folk man inte känner! känns skönt att inte klassas som "fjortisarna på joar" haha.. Ska till stokholm på lördag, sen vidare till enköping på fest! :) själv?

2010-03-11 @ 17:11:49
URL: http://emeliemohlenberg.blogg.se/
Postat av: Emelie Möhlenberg

Sant, men jag kan hålla mig.. i desperat behov så blir det fredagar! ;D haha



Melodifestivals finalen (genrep) sen hem till ida :)

Så ser min lördag ut! ;D

2010-03-12 @ 16:32:24
URL: http://emeliemohlenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0