Zombie

Är precis vad jag har varit hela dagen..
Helt död som människa kan man väl säga!
Sen att 13 h jobb väntar min imorn känns väl så
där lockande för tillfället.. Men sen får jag ta helg,
och Jenny kommer hem på lördag :) Så det är väl bara
att bita ihop det. Så blir det här nog också en bra helg
till slut..

Jag som skulle ha slingat håret nu, det är väl bara glömma.
Jag är trött, och syrran är på villovägar, spårlöst borta och
onåbar!! Så får väl fortsätta se ut som en grottmänniska i
skallen.. Tur att det är mörkt på Joar, haha!

xxx

Kommentarer
Postat av: Emelie Möhlenberg

Haha somliga har väl tur ? nu hänger jag inte med snygging! :O haha



2010-02-25 @ 19:13:56
URL: http://emeliemohlenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0