Toppen

Igår var en bra dag :) Spenderade dagen med Sofie
och Jenny. Blev en lunch på Wickmans och sedan mys
i solen, underbart! Avrundade kvällen med super mario
spelande hos Jenny.

Jag skulle ju vara duktig idag, åh, blir så trött på mig själv.
Jag ska till tandläkaren kl:16, innan dess (alltså from kl:10 & framåt)
skulle/ska jag plugga. Har jag börjat än? N E J..
Jag vill hellre sätta mig ute i solen, men det går ju inte med
datan, man ser inte ett piss. Åh, vad jag vill vara klar med plugget.
Men jag har bara mig själv att skylla. Skulle behöva en PT för att få
någon ordning på mig. Fast det heter nog något annat när det gäller
studier..

Helt underbart väder, sol & värme är det bästa som finns!
Inte långt kvar till Marmaris nu (121 dagar) - sol, värme, hav, salt, svett, alkohol ♥

Jag vill grilla, spela kubb & ta mig ett glas vin i solen, typ nu!!


Kommentarer
Postat av: Emelie Möhlenberg

fredag ledig då?

är de fint väder så kör vi då? :)

2010-04-15 @ 06:38:44
URL: http://emeliemohlenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0