Festligt värre

Kvällen började med middag på sarajevo med hela släkten
på mammas sida.. Var trevligt!

Sen hem bättra på make upen, byta om, stress, möta Karin o Jossan!
Det regnade ju, och alla våra 2 paraplyn var som bortblåsta. Så det fick
bli en ica kasse över skann, skulle ju bara över gatan, så det funka.
Vi knallade upp till Emilie, och där började festligheterna :) Ramla in lite
folk då o då, så blev det sång, dans o snack i massor :)
Mellan halv tolv och halv ett drog vi ner på joar har jag för mig.
Och där var det också riktigt skojj :) Träffade på både den ena o den andra ;)
Det slutade med en taxi vid 02:30, då jag bokstavligt tacklade mig fram för att få
den, grabbarna vet ju inte hur det går till. Hahaa!
Ja, herre gud säger jag bara, antar att Jenny håller med mig ;]

Så gott folk, jag lämna sängen igår för lite alkohol och fest ist, yey!
Men idag har jag skapligt ont i benen, känns som på snudden till sendrag,
vaderna är stenhårda. Och jag som hade platta skor igår? Hm.. Men de
var det värt ;)

Tjoohooo 


Kommentarer
Postat av: Paulina

Kul att träffa dig igår vännen!! :) Hoppas du hade kul. PUSS

2009-10-04 @ 17:46:55
URL: http://paulina.eklenius.blogg.se/
Postat av: Paulina

Härligt! :) jo ja hade jätte roligt faktiskt men ja var så trött så gick hem vid två! Är du frisk nu hjärtat?

2009-10-04 @ 23:50:53
URL: http://paulinaaeklenius.blogg.se/
Postat av: Paulina

Skönt att du börjar bli frisk nu värdelös att vara sjuk! :( men vi får bestämma en dag när du och syster din ska komma hem till oss! :) Börjar bli på tiden nu! haha!

2009-10-05 @ 15:44:17
URL: http://paulinaaeklenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0