Bajsat i korridoren?

Fick hem nya VR idag, och där läste jag på censurerat:
"En kvinnlig tv-profil togs i höstas på bar gärning på ett
trendigt hotell i Göteborg efter att ha - håll i er nu - bajsat
i hotellkorridoren. Hotellpersonalen valde att inte tillkalla
förstärkning, men kändiskvinnan ska tydligen fått städat
bort sin egen skit".
Helt rätt att hon fick göra det.
Men frågan jag ställer mig, varför? Det var ett hotell,
där det finns m i n s t 200 toaletter, eftersom det var ett trendigt,
så antar jag att det är ganska stort. Så varför då skita i korridoren? Hm.
Jaja, finns folk till allt..

Nog om det.. Imorrn ska jag på en lägenhetsvisning, de ni :)
Ska bli spännande. Satt nyss och skrev en lista på vad jag inte
har och äger, och det blev ett A4 papper, än så länge, haha..
Menmen, det där löser sig nog. Hoppas den är fin bara..
Annars är det pappa som får agera tapetserare!

... Undra vart minn paket ifrån GT är? Hmm

Kommentarer
Postat av: Emelie Möhlenberg

Haha, men usch.. undra vem det är..

2009-10-30 @ 08:40:01
Postat av: Emelie&Anna

Haha, hon kanske var för lat för att ta sig till någon toalett ;)

2009-10-30 @ 08:49:29
URL: http://pokae.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha "finns folk till allt".. :P

2009-10-30 @ 09:02:54
URL: http://johannaomalltochinget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0