Onsdags Mys

Har gjort något sorgligt idag :(
Bokade av min plats på kryssningen som äger
rum på lördag! Roligare har man ju haft..
Vi skulle ju åka för att Pudlarna skulle förgylla våran
kväll, men nu är Jakob sjuk, så dom har fått lov att ställa
in resten av deras spelningar! Helvette, jag som ville se dem.
Var länge sen nu.. Hoppas att han blir frisk snart, så dom kommer
igång snart igen :) Höll dock på att avboka hela kryssningen, inte
bara min plats :P Blev lite tokigt där, men det ordnade sig iallafall :)

Nu är det Onsdags mys på Kristinagatan :) Mallan gör mig sällskap,
vi ska kika lite på bonde osv. Just nu sitter båda två och nördar framför
en varsinn data dock, haha! Så får väl se hur denna kväll slutar :)
Sällskap är ju alltid trevligt i vilket fall.



Myssen på, lite kyligt i Svedala


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0